addicted to... "Nytt Inlägg-knappen"

konstaterade precis att jag idag har gjort 6 inlägg (exclusive det här) haha, aaa, jag har nog lite skrivfeber, menmen.. ni får stå ut med mig i några timmar till! ;)
Funderar ju faktiskt på att gå och kolla på "Sleepers" nu.. undrar om det är en bra film?
Ville också säga att jag SAKNAR MIN KÄRA VÄN LOLLO SOM EN GALNING! Och vill träffa henne NU!!! Vi har inte pratat sen i söndags, vilket ju faktiskt är helt sjukt, och ååååh vad jag saknar henne! Men samtidigt hoppas jag verkligen att hon har det så himla bra i Finland och att hon upplever så mycket som möjligt, så att hon har mycket att berätta sen! Och, jaa, jag misstänker att hon kanske kanske läser det här inlägget snart.. eller rättare sagt hoppas! ;)
Pusshej, kanske kommer tillbaka senare!
älskar den här bilden, så ni får stå ut med repris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0