byebye summertime.

Sommaren är verkligen slut! I alla fall här i lilla Arvika. Ute lyser gatlyktorna och det är kolmörkt vid halv tio. Känns som det var igår jag satt i mitt fönster klockan halv tolv på natten och var helt förundrad över hur det kunde vara så ljust så sent! Men nu... nu är det snart höst. Skolväskan är köpt, snart också kalendern, skolan börjar om fyra dagar och här sitter man och fattar inte vart allt tog vägen.. var det SÅ längesen man stod utanför kyrkan efter skolavslutningen?
Egentligen gillar jag ju faktiskt hösten. I alla fall september och halva oktober, sen blir allt så himla deprimerande helt plötsligt.. men om man bortser från det så gillar jag verkligen hösten! Man har ork i skolan och är liksom på topp och umgås som en idiot med alla sina kompisar.
Men ändå... var tog sommaren vägen?
Hittade lite bilder på datorn från i sommar och här är några av dem:
Såhär vacker pose kan man få när man ska ta sitt första dopp. haha,
det VAR faktiskt jättekallt i början!

typ en kvart senare vågade jag kasta mig i!


lite av trädgården en försommardag :)
Jag försöker skjuta straffar med kortkort klänning och ser allmänt
förvirrad ut... men ändå, grillkväll med lite fotboll... sommar!

Midsommar. Ser inte värst glad ut, det regnade en hel del...

...men sen blev det jättefint väder och pappa fick öppna det mousserande
jordgubbsvinet i sommarsolen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0