in school

Så var dagen där, första dagen på gymnastiet, första dagen på ett läsår av plugg och tidiga mornar, men också nya vänner, nya minnen och (förhoppningsvis) nytt sätt att plugga... är ju inte direkt "hej-jag-pluggar-varje-dag-i-två-timmar" typen, utan mer "gör det i morgon i stället", vilket kanske inte riktgit passar när man går Samhäll.
Just nu orkar jag verkligen inte berätta om allt, utan vill bara ta en kopp te, rosta en smörgos, krypa ner i min lilla säng, och bara få sova tills klockan tio i sex i morgon, då min klocka ringer. Vore grymt nice.
Men innan jag får gå och lägga mig blir det piano, käk, duschen, ännu en titt på facebook och en massa snack med mamma, som kommer vara sjukt nyfiken på vad som har hänt idag. Great.
Men innan jag går har jag lite musiktips som jag och Lollo har lyssnat på under tiden hon varit här:
This is love- PJ Harvey
Slither- Velvet revolver
Sex and Candy-Marcy Playground


Old pic
Enjoy!
/Emy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0