things

här är lite saker som fallit i min ägo under dessa fyra dagar:
1. En Iron Maiden-skiva dök upp i min lilla brevlåda i onsdags, ringde direkt till min kära storebror och han berättade att det var en försenad födelsedagspresent, och att det var en grymt bra skiva som jag var tvungen att lyssna på, och jaaa, det VAR en GRYMT bra skiva! Just att den är liveinspelad gör den snäppet bättre och råare och med låtar som "Revelations", "The Number of the Beast", "Running Free", "Iron Maiden", "Hallowed be thy name" och "Run to the hills" antar jag att det inte kunnat bli annat än en rysligt bra skiva! (btw är revelations en låt som ja älskade när jag var liten, men som jag sen glömde namnet på, gissa om jag blev överraskad när den dök upp på skivan!)
2. En mörkbrun skolväska a la' Emy (alltså Kingsize). Har velat ha en mörkbrun ett tag nu, och sprang igår runt med min pappa på stan för att äntligen försöka hitta nån. And yes, I did!
3. Hårfärg! yey, jag färgar håret igen, men den här gången tänker jag inte klippa av håret ovanför axlarna, utan vill ha långt, mörkchokladbrunt hår! Wish me luck!
4. Min första Veckorevyn :O Oohja, har aldrig köpt en VR förut eftersom jag sett mig själv som en Cosmopolitan/CHIC-typ. Helt okej tidning, känns typ som FRIDA fast med lite vuxnare teman kanske?
Snart kommer fler inlägg! (Jaa, jag dissade bloggen ett tag, men har nu fått skrivfeber och kommer antagligen trycka på "Nytt inlägg-knappen" ett antal för många gånger den här kvällen!)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0