vacuum cleaner

Igår= Dammsugade hela övervåningen
Idag= Gick upp klockan nio, fortsatte att dammsuga, åt frukost, dammsög lite till... nu? Nu har jag bara fyra rum kvar! yeeeey...
Är grymt trött på ljudet av dammsugare måste jag säga. Jag till och med drömde om dammsugare i natt. Gaah, okej jag får trösta mig med att det snart är klart och att jag sen ska dra iväg till Anna! :)
Mitt hår är just nu svart/lila/brunt, kände mig ganska missnöjd i morse när jag kollade mig i spegeln, men det brukar jag alltid vara innan jag har fixat håret och sminkat mig lite, så jag håller positiviteten uppe fram tills dess!
Föresten är det bara sex dagar kvar tulls jag börjar skolan igen :O oooh.. tänkte ju att jag skulle ta det lugnt den här veckan men som det ser ut nu så kommer den vara fullproppad med dammsugare, middagar och mina älskade vänner (vilket inte är heeelt fel)
Nu måste jag nog tvinga mig själv tillbaka till den där jäkla maskinen och göra klart så jag kan ta mig till Anna så snabbt som möjligt sen! X)
Ha en jättebra dag!
/Emy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0