Thirteenth of december. Chillin.

Klockan stod på kvart i fem i morse.. varför? Jo, jag skulle för första gången på fem år vara med i ett luciatåg (obligatoriskt i Musikestet) .
Lussade på min skola och på en till skola i Arvika och allt var väldigt mysigt. Var dock otroligt nervös inför första "lusset" och trodde jag skulle svimma, men nervositet släppte så fort vi började gå ut:D
Efteråt satt vi och kollade på "Sagan om ändringen" på storskärm och drack massa festis.. haha MYCKET estetigt ;)
Just nu är det första gången på två år som jag tagit en tidig buss hem (som inte varit en fredag), så resten av dagen skall gå åt till att chillas ;) mmmm... så skönt! ska kura ner mig i min soffa med massa glögg och frukt och kolla på SATC med min stora, snälla "lussekatt". Livet känns trött, men skööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0