ridiculous


Eftersom jag idag är grymt trött, tänkte jag pigga upp mej själv med en härlig dos av Oggy And The Cockroaches (eller Oggy et les cafards/Oggy y las cucarachas om ni vill det X) ). Det är verkligen en töntig, rolig, fransk, tecknad serie, som jag tyvärr inte tror går på TV längre, men den är perfekt att kolla på om man behöver piggas upp! Jag och min syster brukar till exempel titta på det så fort vi träffas bara för att det är så himla grymt kul! Har flera favoriter, men eftersom jag igår kom på att "Hey, jag få ju börja övningsköra nu! :D:D" tänker jag länka den här grymt roliga filmen om just övningskörning. Antar att det kommer se ut såhär när jag övningskör för första gången XD :
http://www.youtube.com/watch?v=c9NYtvDx1g4
Btw lyssnar jag just nu på låten Respect med Aretha Franklin, damn vilken röst den kvinnan har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0