knockin on evans door.

Har haft en grymt hurtig helg faktiskt! På lördagen fick jag lust att cykla en typ halvmil med min kära vän laura och ended up in Klässbol där vi köpte dricka och grejer, för att sedan cykla iväg till lite olika loppisar och sen käka fika på Klässbols sommarkafé Kvarnen.
Sen kom jag på att "Jaa, det finns ju värsta loppisen hos Evan!" (en av mina närmaste killkompisar) sååå, vi cyklade dit och var där hela kvällen XD fick guidad tur genom hotellet (hans familj äger ett B&B o spa) och käkade cashewnötter och drack ramlösa i puben :D
Dagen efter fick vi (Me and Laura) skjuts tillbaka till hotellet och där käkade vi frukost tillsammans med en massa gäster och evan, och sen, när vi hade varit där i typ fyra timmar, GICK vi hem typ fyra km i ÖSREGN iklädda sommarklänningar, skavande ballerinaskor och INGET paraply. Det slutade såklart med blodrinnande skavsår och stelfrusna kroppar, men det var det värt! :D
På kvällen blev det middag hos min faster abbe, och idag tar jag det bara ASLUGNT! :D:D:D... fast i kväll ska jag på en till middag, men det orkar jag inte tänka på nu XD
deras grymt fina hus/hotell, som jag tillbringat alltför mycket tid på denna helg X)
/en relaxande emy

Kommentarer
Postat av: AnnaMee

Låter mysigt! Vill knocka on Emys door ;D <3

2010-07-26 @ 23:31:08
URL: http://annameee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0