tropical

Godmorgon!
Ska snart ta en promenad i det tropiska vädret ute. Det är typ 15 grader och extremt fuktigt, vilket vi inte är direkt vana vid här i Värmland.
Igår var jag inne i Arvika på rep inför skolans slutprojekt Lets Go To The Movies. Sen sprang jag ner till "Röda Korset" och införskaffade en riktigt snygg, svart kavaj. Tyvärr var den lite kort i ärmarna, men det löste jag genom att kavla upp dem lite, vilket gjorde kavajen mycket mer "Jag".
Köpte också en film, det är en livespelning med G`n´R -88. Hade redan sett några av låtarna på utube, men eftersom det är en riktgit bra spelning, var jag bara tvungen att köpa filmen! (ooohja, ännu ett objekt i min "nördsamling" med GnR)
Idag tänker jag bara ta det lugnt, kanske baka muffins eller nåt? Det är ju liksom näst sista dagen innan skolan börjar igen!
Fick ett tips av min kära syster förut om ett band som tydligen är bra, Arch Enemy.. hmm, jag ska kolla upp dem och kommer med en åsikt senare :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0