Idol ris och ros.

Kollade så klart på Idol igår. Blev golvad av Jays "White Wedding". Trodde inte han skulle klara den så bra som han gjorde... shieet. Linnea var helt ok, men jag diggade INTE hennes nya stil, hon var så cool i det som hon hade förr,nu såg hon ut som nån flickig häxa med en strikt outfit som inte alls passade låten "Crazy".
Sassa... mjaa, hon åkte ut vilket jag tyckte var synd! Hon hade en väldigt originell röst och jag ääälskade refrängerna som hon sjöng. Linda, Linda och åter Linda. Vad i hellvete hände där? Hennes röst var VIDRIG hennes scenframförande så fruktansvärt ÖVERDRIVET att jag nästan skämdes av att se det. Älskar egentligen den låten hon sjöng, och har tidigare verkligen tyckt om henne... men vad hände?! Hon slaktade stackars "You Oughta Know", utan att egentligen fatta hur. Hoppas på att hon förbättrar sig markant (vilket hon nog också kommer att göra) inför nästa vecka!  Alice var mest tråkig. Hon gjorde en tråkig version av en annars ganska bra låt, vilket var ganska synd. Tyckte överdelen på hennes outfit var jättefin, men underdelen såg ganska trashig ut, näpp, countrygirlstilen är inget för mina smaklökar!
By the way så tyckte jag det var såå snyggt att Seal var med! han är ju helt fantastisk på scen! Märktes att han varit i branschen länge och att han liksom har "det" ända in i benmärgen.
Det var vad jag tyckte, nästa idolrapport kommer antagligen om en vecka, om jag inte hittar något intressant på nätet ;)
Ha en superbra dag!
/Emy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Idol är helt okej att titta på. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-11 @ 20:44:58
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0