abbe

Sitter hos min kära faster Abbe just nu och hade tänkt att stana här en liten stund, då jag följde med henne när hon hämtade de två sista kattungarna vi hade kvar hemma: Morris och Grålina. De ligger just nu och sover och verkar må prima!

Funderar på att köra igång med en svenskauppgift där vi skall intervjua någon som helst skall vara två generationer äldre, om hur det var att vara 16 år på deras tid. Tror det kan bli mycket intressant, och jag har redan kommit på många frågor som jag gärna vill ha reda på. Typ, Hur träffade man nya människor? Hur gjorde ni när ni inte hade mobil? Om du arbetade, varför valde du att göra det? Hur var det med droger, fester och tonårsgraviditeter när du var ung?  ja, ni fattar!

ha det så bra!

/emy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0