do I have to mention she's blonde?

och här kommer hon... Blondie.
Jaa, jag är lite insnöad på det här med tjejer som klarar sig i den mansdominerande rockbranschen.. Blondie var ju faktiskt räknat som Popgrupp... hmmm... men Deborah Harry är faktiskt så himla cool att jag bara måste skriva lite om varför jag tycker att hon förtjänar ett inlägg :D
Jag diggar hennes stil enormt. Väldigt simpelt och naket scenspråk, men det blir ändå så bra tillsammans med hennes ganska hårda yttre. Hennes stil och självsäkerhet är smoki'n och jaaa.. Det är helt enkelt Deborah Harry som hamnar på dagens inlägg!
En av mina favoritlåtar med Blondie, Call Me:
http://www.youtube.com/watch?v=aH3Q_CZy968


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0