Kickstart my heart

gaah, kom hem förut och började med att kolla på Tyra Banks Show innan jag helt plötsligt fick en enorm kick, sprang upp på mitt rum, satte igång Guns och Iron Maiden på högsta volym innan jag fortsatte med att städa och efter det springa ut i det iskalla regnet och hoppa på min studsmatta i typ en timme! ojojoj... sitter just nu och är fortfarande sjukt pigg och lyssnar på Stillwater, PJ Harvey, Joe Cocker, Steppenwolf och låten Kickstart my heart med Mötley Crüe. (tyckte att den låten verkligen passade mitt tillstånd just nu)
Visst kan det ibland vara sjukt härligt att efter en veckas skola, lite sömn på bussen och efter det bara bli heelt jäkla sjukt pigg?!
ME LIKE! ;)
ha en jättego kväll!
/emy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0