the eye of the tired.

oh my god vad jag är slutkörd! Har precis kommit hem efter en timmes boxträning, där jag från början till slut gav ALLT... dock var det första gången jag tränade på riktigt sen maj, vilket märks nu. Hela min kropp värker och jag är sååå trött att jag bara vill lägga mig nånstans och sova NUUU!!
Men, eftersom jag har en blogg, ödlsar jag mina sista minuter på denna genom att visa en grej som stör mig ganska mycket:
Någon som ser någon skillnad på ögonfärg? ... jag vet liksom inte vad jag har för ögonfärg, vilket kan vara extremt irriterande ibland. Ibland är de grönaktiga, ibland ganska blå, ibland lite brunguldiga... gaah. (bara för er info liksom! (; )
Nu blir det till att käka grekisk sallad med avocadohalvor och nåtogt glas grapetonic :)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Julia

Du har grön/blåa ögon Emy, superfina! :)

2010-09-18 @ 21:09:29
URL: http://juliamy.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0