where do we go now?

yepp... de sista, pulserande, viskande raderna i Sweet Child Of Mine är väll det som får beskriva min situation just nu. Ville så jäkla gärna byta från Samhäll till Musikestet. Musik är ju liksom min grej, det är JAG, det är det jag lagt min fritid på de senaste tio åren... men lyckades inte få byta pga en full klass. Shit så man kan ångra sina val ibland alltså...
Sååå, vad ska man göra nu? Har fastnat på ett gymnasieprogram som jag inte trivs med, och suktar efter ett annat som jag inte kan få...
Det är dags för ett test i hur bra man är på att tjata!
/Emy

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Vad skoj att du fick nytta av mitt tips, och vad bra att syster blev glad :)

2010-09-09 @ 17:44:06
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0